Customer data platform kiezen? Veel materie waar je je makkelijk in kan verliezen
Marketeers krijgen steeds meer data te verwerken in de zoektocht naar een 360-graden klantbeeld. De hoeveelheid data en de verscheidenheid aan kanalen maken het steeds lastiger om dit beeld compleet te krijgen. Een customer data platform (CDP) kan hierbij helpen. Het vormt als het ware de verzamelbak van klantdata uit verschillende kanalen die vervolgens geanalyseerd […]
Wat te doen als je wilt stoppen met je bedrijf? Verkoop als een aantrekkelijke optie.
In de turbulente wereld van het ondernemerschap kan het soms voorkomen dat je de beslissing neemt om te stoppen met je bedrijf. Het kan verschillende redenen hebben, zoals persoonlijke omstandigheden, veranderende marktomstandigheden of simpelweg het verlangen naar een nieuwe uitdaging. Wat je motivatie ook is, het is belangrijk om te weten welke opties je hebt. […]
Hoeveel kost het om een website te laten maken?
Het creëren van een online aanwezigheid is een cruciale stap voor elk bedrijf of individu in het digitale tijdperk. Een van de meest voorkomende vragen die mensen stellen bij het overwegen van deze stap is: “hoeveel kost het om een website te laten maken?” Het antwoord op deze vraag is niet eenduidig, omdat de kosten […]
Wat houdt SEO in? Een uitgebreide uitleg
Search Engine Optimization, is een term die je waarschijnlijk al eens hebt gehoord. Maar wat betekent het nu precies en waarom is het zo belangrijk? In dit artikel duiken we dieper in op deze vragen en geven we je een uitgebreide uitleg over wat zoekmachineoptimalisatie inhoudt. Wat is SEO? SEO staat voor Search Engine Optimization, […]
Online marketing bureau voor het MKB
Als ondernemer wil je natuurlijk dat je bedrijf zo goed mogelijk wordt gevonden. Je wilt online zichtbaar zijn en leads genereren uit jouw doelgroep. Maar hoe pak je dit het beste aan? Met behulp van een online marketing bureau! Dit bureau kan jou helpen met alle aspecten van online marketing, waardoor je bedrijf sneller groeit […]
SEO content maken: hoe doe je dat?
In deze blogpost vertellen we je alles over hoe je goede SEO content maakt. We geven je tips over hoe je een pakkende titel bedenkt, goede inhoud schrijft én hoe je jouw artikel optimaliseert voor zoekmachines. Wil jij hoger scoren in Google? Lees dan snel verder! Dit artikel is in samenwerking met Online Marketing […]
Linkbuilding: een belangrijk onderdeel binen SEO
Linkbuilding is een belangrijk onderdeel van zoekmachineoptimalisatie (SEO). Door goede links te verzamelen naar je website, zorg je ervoor dat Google jouw website hoger in de zoekresultaten plaatst. Dit betekent meer bezoekers en dus meer omzet voor je bedrijf! In deze blogpost vertellen we je alles over linkbuilding: wat het is, waarom het belangrijk is […]
Employee management. Hoe pas je het toe binnen je bedrijf?
Een employee management systeem bestaat meestal uit (hoogwaardige) software die je in kan zetten om het beste uit je werknemers te halen. Zo ben je beter in staat om je bedrijfsdoelen te halen en om meer houvast te bieden aan je werknemers. Een site als https://horeko.com/be/ is een goede plek om een dergelijk employee management […]
Link building, wat moet je er precies over weten?
Wanneer we het vandaag de dag hebben over de SEO van je website zal je kunnen vaststellen dat er best een aantal verschillende factoren zijn die daar een bepaalde invloed op uitoefenen. In eerste instantie moet je er natuurlijk voor zorgen dat je website op technisch vlak goed kan worden geïndexeerd door de zoekmachines. Daarnaast […]
Waarom jij een SEO bureau moet inschakelen
Aangezien een steeds groter deel van onze wereld zich op het internet afspeelt, is het niet gek dat online marketing zo erg in trek is. Als je de concurrentie wil bijbenen, zul je er toch echt aan moeten geloven. Een specifiek onderdeel van online marketing is het zogenaamde SEO. In deze blog lees je wat […]